Senteret sitt bannerbilde

Helserespons betalingsterminal

INFORMASJON TIL VÅRE PASIENTER

All fakturering og innkreving administreres av Helserespons, pr 03.05.18. Dersom du ber om å få betale via faktura, samtykker du i at ditt navn, adresse, telefonnummer, besøksdato og det forhold at du har vært i kontakt med oss overføres til Helserespons.

Betalingsautomaten aksepterer både nasjonale og internasjonale betalingskort, f.eks. BankAxept, Visa og MasterCard. Betalingsautomaten er utstyrt med kontaktløs kortleser som gjør at den tilfredsstiller internasjonale krav.

Ønsker du å få tilsendt faktura etter konsultasjonen tilbys dette i løsningen. Enten kan man registrere dette på automaten og få tilsendt fakturaen på SMS eller så går man rett forbi og får fakturaen i posten.

 

Pasienter som ikke møter til time blir fakturert med konsultasjonstakst (uavhengig av frikort, barn og graviditet).

Bestillte timer må avbestilles senest dagen før (24-timer).

NB: Husk å sjekke om du får regninger via digipost. Vi har flere henvendelser på at pasienter mener å  ikke ha mottatt giro, før innkassokrav kommer via post. Du godkjenner at det kan bli sendt via digipost, når du oppretter og innstallerer digipost. 

PÅ FORHÅND TAKK